ایران مد ۲۳ مدل لباس مجلسی شیک - ایران مد



مدل لباس مجلسی گلدار

در این مقاله با بررسی چند مدل لباس مجلسی لاکچری، به شما کمک می‌کنیم تا مثل همیشه در مجالس و مهمانی‌ها بدرخشید. ما خانم‌ها علاقۀ زیادی به خرید لباس‌های مختلف داریم. از انواع مدل لباس بلند ساده و شیک بگیرید تا لباس‌های کژوال و روزانه، مواردی هستند که ساعت‌ها برای انتخاب آن‌ها وقت خود را سپری می‌کنیم. اما سوال اینجاست که تا چه حدی با مدل‌های مختلف لباس آشنا هستیم و اسم‌شان را می‌دانیم؟ در ادامه قرار است با چند مدل لباس مجلسی کوتاه ساده و شیک و البته مدل‌های بلند آشنا شوید که به شما کمک می‌کنند ظاهر جذاب خود را چند برابر زیباتر نشان دهید.

انواع مدل لباس مجلسی لاکچری

لباس مجلسی چیست و در چه مواردی کاربرد دارد؟

از بچگی، خاطرات خوش دوران کودکی را به یاد داریم که پدر و مادرمان هنگام آماده شدن برای رفتن به مجالس مختلف، لباس‌هایی را از کمد خارج می‌کردند که تفاوت اساسی با بقیۀ لباس‌ها داشت. لباس‌هایی که پارچه باکیفیت‌تر و دوخت مرتبی داشتند و به آراسته‌تر دیده شدن ما کمک می‌کردند. امروز قصد داریم در مورد لباس مجلسی صحبت کنیم.

مدل لباس مجلسی رنگ قرمز

تعریف لباس مجلسی برای خانم‌ها بیشتر به صورت پیراهن است؛ البته می‌توان آن را دو تکه هم انتخاب کرد. آنطور که تاریخ‌دان‌های دنیای فشن و مد می‌گویند، سابقۀ اولین پیراهن مجلسی بلند به مصر باستان برمی‌گردد. در طول تاریخ، سبک لباس‌ها دستخوش تغییرات زیادی شده‌اند که از نحوۀ بسته شدن کمر‌ها بگیرید تا دامن‌های چین‌دار یا قد بلند و کوتاه، مواردی هستند که مربوط به ترندهای سال‌های مختلف می‌شوند. به طور مثال ترندهای امسال نشان می‌دهد انواع مدل لباس مجلسی شیک با پارچه لمه حسابی توجه خانم‌های شیک پوش را به خود جلب کرده‌اند.

 

خرید لباس مجلسی شیک

 

مدل لباس مجلسی یقه تور دار رنگ قرمز

انواع مدل لباس شیک مجلسی

درست است که تعداد مهمانی‌هایی که در طول ماه دعوت می‌شویم شاید از تعداد انگشتان دست هم کمتر باشند؛ اما این موضوع از اهمیت انتخاب مدل لباس مناسب مجلسی کم نمی‌کند.

انواع مدل لباس شیک مجلسی

مدل لباس مجلسی کوتاه توری

خانم‌ها برای اینکه زیباتر دیده شوند و اندام خود را بی‌نقص نشان دهند، لازم است با انواع مدل لباس مجلسی کوتاه یا بلند آشنا شوند. به همین دلیل قصد داریم در ادامه انواع مدل‌ها را با شما مرور کنیم.

مدل لباس مجلسی کوتاه یا بلند رنگ آبی

سارافون؛ شیک و دخترانه

سارافون بهترین مدل لباس مجلسی شیک دخترانه است که نخستین بار در دهۀ چهل میلادی طراحی شده و تا یک دهه بعد از آن توانست به خوبی بین خانم‌ها و دختران رواج پیدا کند. سارافون‌ها با پارچه‌های مختلف و طرح‌های متنوع مانند انواع طرح‌های گلدار، خالدار و … طراحی و دوخته می‌شوند تا در کنار بلوزهای بدون آستین یا آستین گشاد، به جذابیت ظاهری بیشتر شما کمک کنند. شما می‌توانید با توجه به سلیقه و اندام خود قد متناسب از این لباس را تهیه کنید.

 

خرید انواع سارافون زنانه

 

بهترین مدل لباس مجلسی شیک دخترانه

پیراهن کوکتل؛ کوتاه و نیمه‌رسمی

پیراهن کوکتل جزو انواع مدل لباس مجلسی شیک است که می‌توانید از آن در مراسم رسمی و نیمه‌رسمی استفاده کنید. انواع پیراهن‌های کوکتل اغلب دارای بلندی بالای زانو هستند؛ اما احتمالاً بین آن‌ها چند مدل با قد کمی بلندتر از زانو هم می‌بینید.

انواع مدل لباس مجلسی شیک

این لباس‌ها را می‌توانید در مراسم مختلف استفاده کنید؛ اما برای مهمانی‌های معمولی بی‌نظیر هستند. در سال ۱۹۲۶، کوکو شانل اولین بار پیراهن مشکی کوتاه با طراحی ساده را معرفی کرد که بعدها به عضو جدایی‌ناپذیر کمد خانم‌های شیک‌پوش تبدیل شد و توانست معرفی برای مدل پیراهن کوکتل باشد.

لباس شب؛ مدل لباس مجلسی لاکچری و رویایی

انواع مدل لباس مجلسی بلند شیک که به عنوان لباس شب هم شناخته می‌شوند، برای مراسم رسمی انتخاب بی‌نظیری هستند. این لباس‌ها معمولاً با دامن بلند طراحی می‌شوند و پارچه‌هایی که برای دوخت آن‌ها استفاده می‌شود از نوع گران‌قیمت و زیبا هستند. به طور مثال لباس‌های شب با استفاده از پارچه‌های ابریشمی، توری و ساتن دوخته می‌شوند و از جزئیاتی مانند مهره، پولک، ملیله و … برای زیباتر کردن این لباس‌ها استفاده می‌شود.

مدل لباس مجلسی زنانه شیک، بسیار متفاوت است که می‌توان این تفاوت را در نحوۀ برش دامن، بالاتنه، مدل یقه یا آستین‌ها دسته بندی کرد. مطمئن باشید با تهیۀ یک لباس شب ابریشمی که دارای دو بند نازک روی شانه‌ها است، می‌توانید ظاهر رویایی و به یادماندنی در استایل مجلسی خود ایجاد کنید.

مانتو مجلسی؛ باوقار و شیک

با خرید یک مدل مانتو مجلسی شیک که با استایل و اندام شما هماهنگ باشد، می‌توانید در عین حفظ حجاب خود، از ظاهر مناسب و زیبا هم برخوردار شوید. خرید انواع مدل مانتو بلند مجلسی شیک و ترکیب آن در کنار شلوار پارچه‌ای، روسری ابریشم و کفش پاشنه بلند، به شما کمک می‌کند تا از استایل خود لذت ببرید. انواع مانتوهای مجلسی با استفاده از پارچه‌های مختلف مانند ژاکارد، ساتن، ابریشم و … طراحی و دوخته می‌شوند. البته در برخی از مدل‌های دارای زرق و برق بیشتر، از سنگ‌های مختلف، پولک و ملیله استفاده می‌شود تا به جذابیت بیشتر لباس کمک کنند. فراموش نکنید که انتخاب رنگ‌های مناسب در ست کردن لباس‌ها اهمیت بالایی دارد و می‌تواند تأثیر مستقیمی در جذابیت شما داشته باشد.

کت و دامن؛ اصیل و جذاب

یکی از مدل‌های لباس مجلسی که برای تمامی سنین کاربرد دارد و با طراحی‌های مختلف می‌تواند در بی‌نقص دیده شدن ظاهر شما نقش کلیدی بازی کند، کت و دامن است. این لباس مجلسی با قد و طراحی‌های مختلف این امکان را در اختیار بانوان شیک‌پوش قرار می‌دهد تا با توجه به سلیقه و معیارهای خود، جزئیات لباس را در نظر بگیرند و به راحتی گزینۀ ایده‌آل خود را انتخاب کنند.

انواع کت و دامن زنانه در رنگ بندی‌ها و طراحی‌های مختلف با پارچه‌های متنوع، دنیای رنگی از فشن و مد را برای بانوان اصیل و جذاب فراهم می‌کند. بهتر است برای راحت کردن خودتان و کمتر کردن دغدغه اینکه برای مراسم مختلف چه بپوشید؛ چند دست کت و دامن زیبا در کمد لباس خود داشته باشید.

و در انتها …

در این نوشته از ایران مد چند مدل لباس مجلسی شیک بلند و کوتاه برای شما بانوان عزیز معرفی کردیم تا بتوانید با بررسی و در نظر گرفتن کاربرد مختلف هر یک از آن‌ها، بهترین استایل را برای خود در موقعیت‌های مختلف ترکیب کنید. مدل لباس مجلسی مورد علاقۀ خود را با ما به اشتراک بگذارید و بگویید دوست دارید چه رنگی از این لباس را تهیه کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 363 views بار دسته بندی : مد و استایل تاريخ : 25 آگوست 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها