ایران مد بهترین استایل های مردانه در تابستان - ایران مد

نکات مهم پوشش آقایان برای مسافرت های تابستانی

  • از رنگ های روشن استفاده کنید
  • لباس های نازک تر و خنک تر بپوشید
  • کفش های مناسب با فصل تابستان بپوشید(صندل، کالج یا اسنیکرزهای تنفس پذیر و…)
  • استفاده از عطر و با رایحه های خنک
  • از شلوارهایی با الیاف طبیعی و کمی آزادتر استفاده کنید.

قطعا برای مسافرت اولین نکته ای باید به آن توجه شود آب و هوای مقصد سفر است. اگر آب و هوای گرمی دارد و یا اگر قرار است در فصل تابستان به مسافرت بروید، حتما از لباس هایی با ضخامت کمتر استفاده نمایید.

نکته دیگری که بسیار حائز اهمیت است، جنس پارچه لباس های تابستانی است. برند کروم برای این فصل تماما از الیاف طبیعی مانند کتان و لینن برای تولیدات تابستانی خود استفاده می کند.

از لباس هایی با رنگ های روشن و ملایم استفاده کنید و یادتان باشد رنگ های سرد  نور آفتاب را کمتر جذب می کنند و در نتیجه در طول سفر گرمای کمتری احساس خواهید کرد.

معمولا آقایان از تیشرت ها و شلوارهایی که جنس الیاف طبیعی دارند استفاده می کنند. برای آقایان انتخاب جنس پارچه ی لباس بسیار اهمیت دارد. لباس هایی که هوا در آن جریان دارد و حرارت بدن را از تار پودهای پارچه به بیرون انتقال می دهد، مناسب فصل تابستان هستند. همچنین بهتر است از لباس‌هایی با الیاف پلی استر و نخ مصنوعی استفاده نکنید.

بهترین استایل برای آقایان در فصل تابستان، تیشرت یا پولوشرت ها و یا پیراهن هایی با الیاف طبیعی مانند پنبه یا لینن می باشد. به طور کلی برای انتخاب آیتم های استایلتان، از پارچه هایی که ضخامت کمتری دارند استفاده کنید. بهتر است برای این فصل، آیتم هایی که انتخاب می کنید کمی آزاد تر باشند، به طوری که به بدن نچسبند.

لباس تابستانی مدانه مدل

آقایان به جز شلوار و پیراهن که مناسب با آب و هوای شهر مقصد انتخاب می کنند، اگر می‌خواهند استایل رسمی تری داشته باشند می‌توانند از جلیقه بر روی پیراهن استفاده نمایند همچنین کت های لینن کروم نیز انتخاب فوق العاده ای برای یک استایل رسمی و در عین حال تابستانی می باشند. البته بسیاری از آقایان انتخاب یک تی شرت راحت و خنک را می پسندند. تی شرت و پیراهن های آستین کوتاه بهترین گزینه ی برای سفر برای آقایان به حساب می آید.

مدلینگ تابستانی

کالکشن لینن کروم، شامل محصولاتی مانند پیراهن، کت، شلوار و… می باشد که بهترین انتخاب برای تابستان است. الیاف لینن بسیار  پارچه لینن از الیاف گیاه کتان و فلکس تولید می شود. یکی از رایج‌ترین الیاف گیاهی مورد استفاده در صنعت نساجی کتان است، که به پارچه‌ای فوق‌العاده به نام لینن تبدیل می‌شود. لینن ها بسیار خنک و سبک هستند و جریان هوا را به خوبی از میان تار و پودهای ظریف شان عبور می دهند. در واقع می‌توان گفت این پارچه یک هدیه ویژه از طرف طبیعت است که نه تنها بسیار زیبا و با دوام است بلکه جزو الیاف سازگار با محیط زیست نیز می‌باشد.

لباس کروم لینن

برای انتخاب کفش نیز برای فصول گرم سال بهتر است از انواع صندل، کالج و یا اسنیکرزهای مناسب استفاده کنید. تمامی کفش های برند کروم از چرم طبیعی و یا جیر طبیعی می باشند که تنفس پذیر هستند وجریان هوا را به خوبی از خود عبور می‌دهند. چرم و جیر طبیعی کاملا مانند پوست بدن عمل می کند و تعرق پا را در سریعترین حالت ممکن با تبادل جریان هوا، خشک می کند و مانع ایجاد بوی نا مطبوع و حس ناخوشایند می شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 554 views بار دسته بندی : مد و استایل تاريخ : 18 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.