ایران مد راهنمای خرید عینک آفتابی مردانه - ایران مد



خرید عینک آفتابی مناسب همواره یکی از چالش‌های مهم در ایجاد استایل مناسب برای افراد هست. سوالاتی مانند بهترین مارک عینک آفتابی، عینک آفتابی مناسب برای هر فرم صورت و… سوالات دیگر از این دست، جز چالش‌های مهم و پرتکراری ست که توسط شما عزیزان پرسیده می‌شود. این مقاله سعی دارد تا راهنمای خرید عینک آفتابی مردانه برای شما باشد و به شما برای خرید عینک مناسب‌تان کمک کند.

همراه ایران مد باشید.

عکس عینک آفتابی مردانه شیک

عکس عینک آفتابی جدید

چگونه عینک آفتابی انتخاب کنیم؟

در اولین قدم لازم است بدانیم که چگونه عینک آفتابی انتخاب کنیم؟ انتخاب عینک آفتابی مناسب به موارد زیادی بستگی دارد. یکی از این موارد، نوع استفاده‌ی شما، فرم عینک، برند مربوطه و در نهایت شکل صورت شماست که در ادامه به بررسی نکات مهم در خرید عینک آفتابی

خواهیم پرداخت.

نوع استفاده

نوع استفاده‌ی شما و کاربردی که عینک آفتابی برای شما دارد؛ یکی از عوامل مهم برای خرید این محصول هستند. عینک‌های فانتزی معمولا ترندی‌تر هستند و برای استفاده‌ی روزانه، کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. از سوی دیگر، عینک‌های کلاسیک و مدرن برای استفاده‌ی روزمره مناسب‌تر هستند.

فریم عینک

فریم عینک شما باید با فرم صورت‌ شما تناسب داشته باشد. اگر صورت کوچکی دارید؛ عینک شما نباید بزرگ باشد و اگر صورت بزرگی دارید؛ عینک شما نباید کوچک باشد. از طرف دیگر بهتر است فرم صورت شما با فریم عینک در تضاد باشد به این صورت که اگر فرم صورت شما مربعی است؛ فریم گرد را برای عینک آفتابی خود انتخاب نمایید.

برند تولید کننده

از دیگر نکات مهم در خرید عینک آفتابی، مارک یا برند تولید کننده‌ی عینک است. برندهای محبوب در بازار به ترتیب ریبن (Ray-BAN)، برند کوچ (COACH) ، باربری (Burberry) و مایکل کورس (Michael Kors) هستند. در این میان برندهایی مانند جین وست، بادی اسپینر و جوتی جینز نیز اقدام به تولید محصولات جذابی در این بخش کرده‌اند که پیشنهاد می‌کنیم حتما از این بخش دیدن فرمایید.

 

خرید اینترنتی عینک آفتابی مردانه

 

 

تصاویری از محصولات هر برند خارجی را به تفکیک در بخش آتی خواهید دید:

 ریبن (Ray-BAN)

عکس عینک آفتابی ری بن

مدل عینک آفتابی ری بن

یزند عینک آفتابی ری بن

 کوچ (COACH)

برند عینک آفتابی کوچ

عکس عینک آفتابی کوچ

باربری (Burberry)

مدل عینک آفتابی برند باربری

عکس عینک آفتابی باربری

مایکل کورس (Michael Kors)

انواع عینک آفتابی مایکل کورس

مدل عینک آفتابی مایکل کورس

عکس عینک آفتابی مایکل کورس

تشخیص فرم صورت

عامل مهم بعدی، تشخیص فرم صورت شماست. این عامل تاثیر به سزایی در خرید عینک آفتابی دارد. در این بخش قصد داریم به بررسی انواع اشکال صورت و نحوه‌ی انتخاب عینک آفتابی متناسب با شکل صورت شما بپردازیم.

 

عینک آفتابی مناسب صورت بیضی

اگر فرم صورت شما بیضی باشد؛ با توجه به نوع و جایگاه قرارگیری اجزای صورت،شما می‌توانید از مدل‌های مختلف عینک آفتابی استفاده نمایید.

عینک آفتابی مناسب صورت گرد

مهم‌ترین نکته در خصوص انتخاب عینک آفتابی مناسب صورت گرد تطابق شکل عینک با صورت است. بنابراین انتخاب عینک‌هایی با ظاهر درازتر، جلوه‌ای تیزتر و باریک‌تر به صورت می‌دهد. انتخاب عینک‌های آفتابی مستطیلی و مربعی با ابعاد بزرگ‌تر، می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد.

عینک آفتابی مناسب برای صورت‌های قلبی شکل

وقتی پای خرید عینک آفتابی برای صورت‌های قلبی وسط باشد؛ مهم‌ترین نکته؛ پرت کردن حواس مخاطب از گوشه‌ها و بلندتر جلوه دادن صورت است. به این منظور استفاده از عینک‌های فضانوردی و یا قاب‌های گرد می‌تواند موثر باشد.

فرم عینک تاثیر به سزایی در خرید محصول دارد

عینک آفتابی مناسب برای صورت‌های الماسی

برای انتخاب عینک مناسب برای صورت‌های الماسی، نکته‌اساسی متوازن کردن استخوان چانه است. به همین جهت، خرید عینک‌های گرد بهترین گزینه برای شما هستند. پس از عینک‌های گرد، عینک‌های منحنی، تیز و فضانوردی انتخاب‌های مناسب بعدی هستند.

عینک آفتابی مناسب برای صورت‌های مربعی

انتخاب عینک برای صورت‎‌های مربعی، قاعده‌ی دیگری دارد. در این قسمت، هدف زیباتر و متقارن تر جلوه دادن صورت است به همین جهت عینک‌های گرد و بیضی انتخاب‌های مناسبی هستند.

عینک آفتابی مناسب برای صورت‌های مثلثی

در این فرم صورت، هدف اصلی به حداقل رساندن خط فک است. به همین منظور، بهترین انتخاب‌ها، عینک‌های فضانوردی، کلاب مسترها، عینک‌هایی به شکل قطره و مستطیل شکل هستند.

 

عینک آفتابی طبی

عینک آفتابی طبی

امروزه استفاده از عینک آفتابی طبی به دلیل کاربرد آن، گسترش زیادی یافته است. بزرگترین مزیت استفاده از این محصول، امکان استفاده همزمان از کاربرد هر دو عینک است و مزیت بعدی آن این است که با خرید فریم عینک طبی مردانه شما با هر بار تغییر شماره چشم، نیازی به تغییری کل فریم نخواهید داشت و تنها با خرید فریم عینک طبی مردانه، می‌توانید شیشه‌ی آن را تعویض نمایید. به این ترتیب در هزینه‌های شما صرفه جویی خواهد شد.

عینک مردانه لاکچری

عکس عینک مردانه لاکچری

مدل عینک مردانه لاکچری

عینک مردانه لاکچری

کاربرد مهم عینک، به عنوان یک اکسسوری، تکمیل استایل شماست. استفاده از یک عینک مردانه لاکچری در استایل هم از این قاعده مستثنی نیست و می‌تواند تغییر اساسی در استایل شما ایجاد کند در ادامه تصاویری از عینک‌های مردانه لاکچری را خواهید دید.

 

نتیجه گیری:

در این مقاله سعی داشتیم به تعدادی از سوالات شما پیرامون خرید عینک آفتابی مردانه پاسخ دهیم. امیدواریم که از خواندن این مقاله لذت برده باشید.

به امید دیدار مجدد شما

سوالات متداول:

چطور عینک آفتابی مناسب خود را انتخاب کنم؟

عینک آفتابی با UV و محافظت قوی در مقابل آفتاب را انتخاب کنید. شکل صورت خود را مدنظر داشته باشید فارغ از ترندها، عینکی را انتخاب کنید که برای فصل‌ها مختلف قابل استفاده باشد. به سایز عینک توجه داشته باشید.

چه رنگ عینک آفتابی برای آقایان مناسب است؟

بهترین رنگ عینک برای آقایان؛ رنگ خاکستری است. پیشنهادات بعدی به ترتیب، رنگ‌های زرد یا نارنجی، قهوه‌ای و سبز هستند.

عینک آفتابی کدام برند بهتر است؟

برند ریبن (Ray-BAN) یکی از بهترین برندهای فعال در این حوزه است پس از ریبن، برند کوچ (COACH) ، باربری (Burberry) و مایکل کورس (Michael Kors) قرار می‌گیرند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 823 views بار دسته بندی : مد و استایل تاريخ : 5 ژانویه 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها