ایران مد شومیزمانتویی؛ ترندی و جذاب - ایران مد

تابستان فصل استایل‌های جذاب، رنگارنگ و ترندی است. خنک بودن لباس‌ها در تابستان یک شرط اصلی و پس از ترند شدن لباس‌های اورسایز خنک ماندن در تابستان، کار راحتی است. شومیز بلند  و یا شومیز مانتویی جلو باز، شومیزهای بلند جلو بسته و اورسایز از اصلی‌ترین انتخاب‌های بهار و تابستان ۲۰۲۱ هستند. در ادامه‌ی این مطلب همراه ما باشید تا از انواع شومیزهای بلند و نحوه‌ی استایل کردن آن‌ها بگوییم.

انواع شومیز بلند

شومیزهای بلند را شاید بتوانیم براساس جلوباز و جلوبسته بودن آن‌ها دسته‌بندی کنیم.

شومیز بلند جلو باز:

 شومیز بلند جلو باز را می‌توان به عنوان مانتو هم پوشید. انواع اورسایز این شومیزها با مدل‌های مختلف در قسمت آستین و تنوع در برش‌ها طراحی می‌شوند. این شومیزها از انتخاب‌های هر روزه برای فصل بهار و تابستان خواهند بود. چون معمولا اورسایز هستند برای فصل گرما انتخاب هوشمندانه‌ای محسوب می‌شوند. شومیز مانتویی جلو باز در انواع مختلفی مثل بغل چاک‌دار، جلوی کوتاه با پشت بلند، آستین رگلان یا کیمونو و یا با آستین‌های پفی و مچ دار طراحی و تولید می‌شوند. برای استایل کردن هر کدام از این مدل‌ها می‌توانید از آیتم‌های متفاوتی کمک بگیرید.

همه چیز درباره‌ی انگشتر در استایل

شومیز جلو کوتاه پشت بلند جلو باز:

این شومیز مانتویی را هم جلو بسته و هم جلو باز می‌توانید استفاده کنید. برای روزهای طولانی تابستان و یک کافی‌شاپ رفتن دوستانه گزینه‌ی بسیار مناسبی خواهد بود. می‌توانید با تیشرتی که زیر آن می‌پوشید و رنگ خود مانتو یک پالت رنگی زیبا بسازید. با کتانی‌های آل‌استار و شلوار مام استایل برای شما یک استایل کژوال جسور می‌سازد. از کفش‌های کالج و اسلیپرها برای تکمیل کردن استایلتان با شومیز بلند و دامن شلواری قد نود می‌توانید کمک بگیرید. با این آیتم‌ها شما استایل اسمارت کژوالی ساخته‌اید و می‌‌توانید به مکان‌های رسمی‌تر هم فکر کنید. زمانی‌که دکمه‌های مانتوی خودتان را می‌بندید می‌توانید از کمربند روی آن هم استفاده کنید. اگر علاقه به  فرم اندام شما ساعت شنی دارید حتما این کار را امتحان کنید.

خرید شومیز جلو کوتاه پشت بلند جلو باز
شومیز جلو کوتاه پشت بلند جلو باز برند سارک

خرید شومیز از برند سارک

شومیز جلو باز بغل چاک دار:

شومیزهای بلند مانتویی گاهی با بغل‌های چاک‌دار طراحی و تولید می‌شوند. تاثیر چاک در راحتی شومیز هنگام راه رفتن بسیار زیاد است مخصوصا اگر اورسایز نباشد. پس اگر از شومیز مانتویی خود به عنوان یک لباس راحت می‌خواهید استفاده کنید به نوع چاک‌دار آن فکر کنید. شومیز جلوباز بغل چاک‌دار برای استایل‌های کژوال انتخاب خیلی مناسبی است.

شومیزهای بلند مردانه:

شومیز‌های بلندی که دقیقا مشابه پیراهن‌های مردانه طراحی و تولید می‌شوند و فقط کمی بلندتر هستند. این شومیزها هم می‌توانند به عنوان مانتو پوشیده شوند و هم شومیز. می‌توانید زیر جلیقه، سارافن و حتی کت‌های کوتاه از این پیراهن‌های بلند مردانه بپوشید و استایل متفاوتی بسازید. با رنگ‌ها بازی کنید تا استایل شما چشم‌نواز باشد. هر چند به دلیل لایه لایه بودن استایلتان می‌توانید از رنگ‌بندی مونوکروم هم در استایلتان استفاده کنید. این شومیزها با پارچه‌های ساده و طرح‌دار طراحی می‌شوند و می‌توانید براساس استایلتان سبکی از آن را انتخاب کنید.

شومیزهای بلند مردانه از برند سارک
شومیزهای بلند مردانه از برند سارک

شومیز بلند جلو بسته:

شومیز بلند جلو بسته حتی راحتی بیشتری از شومیز جلو باز دارند. برای فعالیت‌های ورزشی و طولانی انتخاب مناسبی هستند. فقط توجه کنید برای این‌که جلو بسته بودن شومیزها باعث ایجاد محدودیت نشود حتما از انواع اورسایز آن‌ها و یا با پارچه‌های کشی انتخاب کنید.

شومیز جلو بسته با آستین‌های پفی و یا چاک‌های بغل لباس در میان کالکشن‌های بسیاری از برندها دیده می‌شوند.

جزئیات جذاب

آستین‌های پفی، چاک‌های کوتاه یا بلند، پیله‌های کوچک، آستین‌های مچ‌دار و یقه‌های متفاوت همه می‌تواند شومیز بلند شما را جذاب کند. پس آن را داخل چهارچوب خاصی قرار ندهید. حتی می‌توانید از رنگ‌های مکمل برای تکه‌های جدا استفاده کنید. مثلا سرآستین‌ها و یقه‌ها  از رنگ دیگری باشند.

۱۰ اکسسوری برای خوش استایل بودن

کاربردهای شومیز بلند

از شومیزهای بلند به سبک‌های مختلفی می‌توانید استفاده کنید. به عنوان شومیز، به عنوان مانتو و حتی پیراهن. برای دورهمی‌های دخترانه و تولد دوست صمیمی‌تان می‌توانید از یک شومیز بلند با کمربند به عنوان پیراهن استفاده کنید. حتی آن را با دامن کوتاه، شلوارک جین یا پارچه‌ای پیله‌دار بپوشید. اگر خاص بودن را دوست دارید می‌توانید برای روی شومیزهای بلند و اورسایز از بوستیه Bustier  استفاده کنید و یک استایل بسیار مدرن و متفاوت بسازید. بوستیه را می‌توان با توجه به جنس آن با کفش پاشنه بلند یا کتانی استایل کرد. شومیز بلند شما با یک روسری ترندی که به دور کمرتان به عنوان کمربند بسته می‌شود نیز بسیار زیبا خواهد شد.

برای داشتن یک استایل تابستانی از شومیز بلند جلو باز و یا جلو بسته خودتان همراه دامن شلواری یا شلوار بگی استفاده کنید. یک صندل رنگی شاید انتخاب مناسبی برای تکمیل استایل شما باشد. کیف‌های حصیری جدید و ترندی هم برای شما گزینه‌های بی‌نظیری هستند.

کمد کپسولی و شومیز بلند

شومیز بلند یک آیتم بسیار کاربردی محسوب می‌شوند. اگر رنگ مناسبی از آن را انتخاب کنید یکی از آیتم‌های اصلی کمد کپسولی بهاره یا تابستانه شما خواهد بود. پیشنهاد ما رنگ سفید یا رنگ‌های پاستلی هستند. اگر نمی‌خواهید مصرف‌گرایی کنید و یک ست دوازده رنگی شبیه به رنگ‌های مدادرنگی از شومیزهای بلند ترندی داشته باشید؛ این رنگ‌ها بهترین انتخاب‌ها هستند. حتما برای شما سوال پیش آمده، که چرا شومیز مانتویی می‌تواند در کمد کپسولی مفید باشد؟

این شومیزهای بلند تنها شومیز یا مانتو نیستند. شما اگر قصد خرید شومیز بلند داشته باشید، یک شومیز، یک مانتو، یک پیراهن و یک زیرسارافنی خریداری کرده‌اید.

۷ نکته برای خرید زیورآلات و اکسسوری مناسب شما

شومیز بلند سفید
شومیز بلند سفید

مینیمالیست‌ها و شومیز بلند

اگر از طرفداران سبک مینیمال هستید این آیتم یک ترند مورد علاقه‌ی شماست. خرید شومیز سفید بلند شما را هم ترندی نشان می‌دهد هم از سبک خودتان پیروی کرده‌اید. هر چند رنگ نکته‌ی مهمی نیست! اگر پارچه‌های تک رنگ انتخاب کنید سبک مینیمال خود را رعایت کرده‌اید.

شومیز مینیمال
شومیز مینیمال

شومیزهای بلند مانتویی این روزها طرفداران زیادی دارند. برای وقت‌هایی که نمی‌دانید چه بپوشید این مانتوهای کوتاه بهترین انتخاب هستند. خنک، ترندی و جذاب. پس اگر جای خالیه آن‌ها را در کمدتان احساس می‌کنید همین الان یکی از آن‌ها را سفارش دهید. با توجه به روش‌های استایل کردنی که گفتیم و سبک زندگی خودتان بهترین نوع آن را انتخاب کنید.

بلوز و شومیز، متناسب با استایل شخصی شما

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 291 views بار دسته بندی : چطور بپوشیم تاريخ : 11 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.