ایران مد جواب منفی ستاره بایرن مونیخ به منچستریونایتد - ایران مد

جواب منفی ستاره بایرن مونیخ به منچستریونایتد

جواب منفی ستاره بایرن مونیخ به منچستریونایتد

پایگاه خبری سینما فوتبال – لئون گورتزکا ستاره آلمانی بایرن مونیخ به صراحتاً اعلام کرد که قصد بازی کردن برای منچستریونایتد را ندارد و می خواهد در باواریا بماند.

به گزارش سینما فوتبال، لئون گورتزکا در فصل ۲۰۲۲-۲۳ دوران خیلی خوبی را سپری نکرد. در حقیقت او با بازیکن چند فصل گذشته تفاوت زیادی دارد و حالا صحبت‌های زیادی درباره آینده این هافبک بیست و هشت ساله شنیده می شود. منچستریونایتد و اریک تن هاگ همیشه از تحسین کنندگان این بازیکن بوده‌اند و حتی گفته می شود گورتزکا در لیست خرید شیاطین سرخ در این پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی قرار دارد.

به نقل از سایت گل، گورتزکا در مصاحبه با SPORT1 درباره شایعات مذاکرات با منچستریونایتد گفت: “من هیچ نقشه دیگری جز ماندن در بایرن مونیخ ندارم. ما نقشه‌های بزرگی برای فصل آینده داریم، همانطور که یاشوا کیمیش بعد از بازی با اوکراین گفت.”

گورتزکا همچنین درباره حضور فعال بایرن در بازار نقل و انتقالات برای خرید یک هافبک دیگر گفت: “رقابت کردن برای جایگاهتان در ترکیب اصلی، یکی از کلیدهای موفقیت بایرن مونیخ است. همه وظایفی در بایرن داریم که باید به نحو احسن آن‌ها را انجام دهیم. مطمئنم که ما دوباره به قله موفقیت بازخواهیم گشت و می توانیم جام‌ها و عناوین مختلف را فتح کنیم.”

۴۴۱۶

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 81 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 27 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.