ایران مد کفش مجلسی اروپایی برای تازه عروس ها + تصاویر - ایران مد

کفش پاشنه بلند مخصوص تازه عروس

انتخاب کفش مجلسی یکی از دغدغه های تازه عروس های شیکپوش است زیرا آن ها میخواهند در مجلس تک باشند و زیباترین کفش را به پا کنند, کفش مجلسی مناسب برای تازه عروس ها باید پاشنه بلند باشد تا استایل آن ها را جذاب تر کند.

کفش های پاشنه ۱۰ سانتی بهترین گزینه برای عروس خانم های اهل مد است که در انواع ساق دار, نگین کار شده, پاپیون دار, پاشنه کار شده و … هستند . نمونه کفش های پاشنه بلندی که در ادامه مشاهده میکنید مد اروپا در سال ۲۰۱۸ هستند و مدل های فوق العاده لوکسی دارند که برای تازه عروس ها مناسب است.

کفش تازه عروس

مدل کفش برای تازه عروس ها

کفش های مجلسی را متناسب با رنگ و مدل لباس مجلسی تان انتخاب کنید, مدل کفش زیر سبک جدیدی از کفش های مجلسی است که امروزه بین خانم های جوان مد شده است. کفش های پاشنه بلند ساق دار که جلوباز هم هستند استایل شیکی در مجالس به شما میدهند .

مدل کفش عروس

مدل کفش مجلسی ساق دار ۲۰۱۸

کف پاشنه بلند

کف پاشنه بلند پاپیونی زنانه

کفش های گیپوری یکی از مدل کفش هایی بود سال ۲۰۱۸ مد شد, تازه عروس خانم های خوش پوش با این مدل کفش ها میتوانند تیپی خانمانه برای خود بسازند و مد روز باشند. کفش های جلوباز باعث میشوند شما راحت تر راه بروید و برقصید.

کف پاشنه بلند

کفش مجلسی گیپوری جلوباز

مدل کفش عروس

مدل کفش عروس سال ۹۷

کفش های پاشنه بلند نگین کار شده بینهایت زیبا هستند و به خاطر نگین های براقی که دارند حسابی جلب توجه میکنند طوری که وقتی شما در مجلس راه میروید توجه همه به کفش هایتان جلب میشود.

کفش مجلسی

کفش مجلسی نگین دار لوکس

کفش مجلسی

کفش مجلسی اروپایی پاپیونی

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 274 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 15 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.