ایران مد پرطرفدارترین کتانی های مردانه 2018 + تصاویر - ایران مد

بهترین کتانی های مرانه ۲۰۱۸

اگر می خواهید از آخرین مدل های کتانی مردانه با خبر شوید،با ما همراه باشید، زیرا در این مقاله ما مجموعه ای از بهترین و جدید ترین مدل های کتانی مردانه را جمع آوری کرده ایم، تا راهنمایی برای شما باشد.دراین مجموع می توانید انواع کتانی های ورزشی، سبک و ایرودینامیک را مشاهده نمایید. نایک، آدیداس و ریبوک، جزء محبوب ترین برندهای ماه های اخیر بوده اند.

مدل هوراچی NM Neoprene

این مدل که در تصویر زیر مشاهده می نمایید، طراحی دیگری از هوراچی است، اگر خواهان استایلی کاملا اسپرت هستید،می توانید از این مدل استفاده نمایید، اگر قصد شرکت در یک مراسم پیاده روی دارید، ویا می خواهید ساعاتیرا در باشگاه به انجام تمارین ورزشی بپردازید، هم این مدل می تواند انتخاب خوبی باشد.

کتانی 2018

بهترین کتانی های ۲۰۱۸

Hummel Marathona BLU

طراحان بهترین برندهای جهان هم گاهی از نوستالژی برای جذب کردن مردم به تولیدات خود استفاده می کنند. به عنوان مثال برند هومل برای کفش های ۲۰۱۷، از مدل های نوستالژی خود که سالها پیش طرفداران زیادی داشت، استفاده کرد. افرادی که دوست دارند کمی از مدل های مدرن فاصله بگیرند، این مدل کفش را خواهند پسندید. رنگ های سفید، مشکی و آبی این کفش در کنار یکدیگر ترکیب رنگ زیبایی را بوجود آورده اند که دل هر مردی را می برد.

 

کتانی 2018

بهترین کتانی های ۲۰۱۸

Adidas Futurecraft 4D

معمولا انقلاب به پا کردن در صنعت کفش کار ساده ای نیست اما آدیداس خوب توانست از پس این کار برآید. کفه این کفش به رنگ سبز است و حالتی هندسی دارد، روی آن نیز به شکل بافت است که به سادگی با هر یک از لباس هایتان ست می شود. در حال حاضر این مدل کفش به تعداد محدودی تولید شده اما در سال ۲۰۱۸ قرار است که تولید گسترده تری از آن صورت گیرد. در واقع این شرکت لوکس اعتقاد دارد که با محدود کردن تولید یک کالا، ارزش آن را بالا می برند و به تبع درخواست مردم نیز برای چنین کالاهایی افزایش خواهد یافت.

 

بهترین کتانی های 2018

بهترین کتانی های ۲۰۱۸ 

Asics x Wood Wood Gel DS H7EVK-1512

یکی از پر فروش ترین کتانی های سال ۲۰۱۷، این مدل کفش اسیکس است از این جهت که نه تنها به کیفیت بلکه به ظاهر و زیبایی کفش اش نیز اهمیت داده است. این کفش به رنگ های خنثی طراحی شده، به همین دلیل به راحتی با دیگر لباس ها ست می شود. اگر به دنبال کفشی بسیار راحت و در عین حال جذاب هستید، این مدل گزینه مناسبی برایتان خواهد بود.

 

کتانی 2018

بهترین کتانی های ۲۰۱۸

New Balance 995 Rust

کفش های نیوبلنس معمولا تک رنگ است، این مدل کفش که اخیرا روانه بازار شده نیز به رنگ قهوه ای مایل به قرمز است که در پاهای شما چون یاقوتی می درخشد. جنس این کفش جیر نرم است، بنابراین بسیار راحت و سبک می باشد. اگر به دنبال راهی هستید تا به تیپ تان کمی رنگ و رو دهید، این کفش را انتخاب کنید. مطمئن باشید که چشم های زیادی به شما جذب خواهد شد.

 

کتانی 2018

بهترین کتانی های ۲۰۱۸ 

Balenciaga Triple S Sneaker

در چند سال اخیر سبک مینیمالیست بر سبک های دیگر غلبه کرده است. همانطور که می بینید اکثر کفش ها طرح هایی نسبتا ساده دارند اما همیشه برخی از برندها هستند که قوانین را می شکنند و دور از انتظار ما عمل می کنند. برند بالنسیاگا نیز از جمله این برندهاست که کفشی با طراحی زمخت و پیچیده را روانه بازار کرد. نه تنها تناسبات این کفش بلکه رنگ های آن نیز بسیار جسورانه انتخاب شده است. اگر شما نیز دوست دارید که کفشی متفاوت به پاهایتان باشد، این مدل انتخاب خوبی است.

 

کتانی 2018

بهترین کتانی های ۲۰۱۸

Nike x Acronym Lunar Force 1

حتما شما هم کتانی هایی که تا به حال دیده اید یا زیپ داشتند یا بند، اما در سال ۲۰۱۷، برند اکرونیم در همکاری با نایک، کتانی را روانه بازار کرد که برخلاف دیگر مدل ها در کنار بند کفش، زیپ هم به کار برده است. شاید باورتان نشود اما این مدل نیز طرفداران زیادی پیدا کرده و در صنعت کفش جهانی به خوبی درخشیده است.

 

کتانی 2018

بهترین کتانی های ۲۰۱۸ 

Nike Mayfly Woven

نایک نه تنها از نظر کیفیت، بلکه از نظر خلاقیت در کفش های خود، همیشه حرف اول را می زند. یکی از خلاقیت هایی که این برند لوکس به کفش های جدید خود داده، مدل بافت است. اگر به روی این مدل کفش نگاهی بیاندازید، حالت بافت گونه آن را خواهید دید. این کتانی برای روزهای گرم سال، جان می دهد. از آنجا که در رنگ های متنوع نیز طراحی شده، می توانید با توجه به سلیقه تان بهترین را انتخاب کنید.

 

کتانی 2018

بهترین کتانی های ۲۰۱۸

PUMA x Overkill Disc Blaze Pfeffiboys

یکی از دیگر از همکاری های موفق برندها در سال ۲۰۱۷، همکاری برند پوما با اورکیل است. ظاهر این کفش حالتی مدرن و فضایی دارد، رنگ های به کار رفته در آن نیز رنگ های پاستلی است که همه این ویژگی ها در کنار هم آن را چشمگیر می کند. اگر به سبک های فوتوریسم یا آینده نگر علاقه دارید، این مدل انتخاب خوبی برایتان خواهد بود.

 

کتانی 2018

بهترین کتانی های ۲۰۱۸

Gucci Aces

حتما این مدل کفش گوچی را در پای بسیاری از سلبریتی ها دیده اید. این کفش به سبک کفش های تنیس طراحی شده و هر سال تنوع تازه ای به مدل و رنگ های خود می دهد. از آنجا که طراحی این کفش ساده است، نه تنها با تیپ اسپورت بلکه با ظاهر کلاسیک شما نیز به راحتی ست می شود.

 

 

کتانی 2018

بهترین کتانی های ۲۰۱۸

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 231 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 15 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها