ایران مد رفع صدای کفش پاشنه بلند با چسب - ایران مد

بهترین روش برای رفع صدای کفش های پاشنه بلند

صدای پاشنه کفش های پاشنه بلند بعد از مدتی تغییر می کند و با هر بار قدم برداشتن صدایی ناهنجار ایجاد می شود. همین صدا کمی خجالت آوراست و اجازه نمی دهد شما به راحتی راه بروید پس برای رفع صدای کفش کاری بکیند.

کفش های پاشنه بلند به خاطر نوع پاشنه هایی که دارند مطرح هستند. این پاشنه ها به میزان قابل توجهی از پنجه ی پا بالاتر هستند. پیدایش این کفش ها به مصر باستان بر می گردد. (۳۵۰۰ سال قبل از میلاد مسیح) در آن زمان که مردم فقیر مصر پا برهنه راه می رفتند، در برخی توصیفات هنری ذکر شده که زنان طبقات اجتماعی بالاتر، کفش های ابتدایی ولی با پاشنه های بلند می پوشیدند. امروزه اکثر خانم ها هنگام حضور در محیط کار یا سایر فعالیت های اجتماعی از کفش های پاشنه بلند استفاده می کنند. به سادگی می توان سر و صدای آنها را روی سطوح سخت کاهش داد.

نحوه رفع صدای کفش پاشنه بلند 

کف کفش هایتان را با آب و صابون بشویید و در یک مکان آفتاب گیر قرار دهید تا خشک شوند. 

صدای کفش پاشنه بلند

روش رفع صدای کفش پاشنه بلند

تولیدکنندگان بزرگ چسب های نواری لوله ای، آنها را در طیف گسترده ای از رنگ ها ساخته اند. رنگی را که مناسب رنگ پاشنه ی کفشتان باشد انتخاب کنید. یک تکه از نوار را به شکل دو مربع و طوری که هرکدام به اندازه ی ۲ میلی متر از اطراف پاشنه بلندتر باشند، ببرید. چسب های مربع شکل را از سمتی که چسب ندارد، روی یک سطح سفت قرار دهید.

پاشنه کفش تان را در مرکز مربع ها قرار دهید. کفش هایتان را محکم به سمت پایین فشار دهید تا چسب ها خوب به پاشنه تان بچسبند. از چسب می توانید کمی هم به اطراف پاشنه بزنید. اگر کسی از بغل به کفش هایتان نگاه کند، چسب های اطراف ممکن است کمی به چشم بیاید. اما اگر رنگ چسب و کفشتان هم پوشانی داشته باشند کمتر این اتفاق می افتد.

کفش هایتان را بپوشید و کمی با آنها راه بروید. اگر سر و صدای آن به قدر کافی کم نشده است، دوباره مراحل ۱ تا ۳ را تکرار کنید و یک لایه ی دیگر از نوار را روی نوار قبلی بچسبانید.

نکات و هشدارها در رفع صدای  پاشنه کفش پاشنه بلند

برای اینکه وقتی در یک مکان عمومی در حال راه رفتن هستید چسب ها از پاشنه کفشتان جدا نشوند، آنها را در پایان هر ماه یا زودتر عوض کنید.

اگر کفش تان پاشنه ی بسیار باریک و یا کمی پهن تر دارد، استفاده از این چسب ها سر و صدای هر دو را کمتر می کند. اما اگر کفشتان پاشنه ی خیلی باریکی داشته باشد، باید هر دفعه که می خواهید بپوشید به پاشنه اش چسب بزنید زیرا سطح کمتری برای چسباندن نوار دارید و احتمال کنده شدن آن زیاد می شود.

این نوارها طوری طراحی شده اند که قابلیت انقباض دارند. بنابراین با استفاده از آنها هرگز خطر سر خوردن و یا سقوط شما را تهدید نمی کند.

 چسب ها را بیش از دو میلی متر بلندتر از پاشنه ی کفشتان نبرید چون در غیر این صورت چسب ها از اطراف پاشنه تان دیده می شوند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 197 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 15 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها