ایران مد ایده استایل شیک برای خانم ها مخصوص هوای سرد - ایران مد



همیشه شیک ماندن در آب و هوای سرد سخت است، به خصوص زمانی که دمای هوا سردتر از حد متوسط باشد. ما چهار مدل ست لباس مناسب هوای سرد را برای کمک به شما جمع آوری کرده ایم که شما میتوانید از آن برای استفاده در روزهای سرد سال ایده بگیرید. این لباس ها علاوه بر زیبایی، فوق العاده کاربردی هستند. با این حال، قبل از اینکه به معرفی لباس‌ها بپردازیم، در اینجا چند نکته برای گرم لباس پوشیدن در هنگام سرما بیان میکنیم، با ما همراه باشید.

نکاتی برای گرم ماندن در روزهای سرد سال

همانطور که احتمالا می دانید، پوشیدن چند لباس روی هم یا به اصطلاح لایه بندی برای گرم ماندن ضروری است. به عنوان مثال، برای گرم ماندن به راحتی می توانید روی یک تی شرت، یک ژاکت یا پیراهن آستین بلند و یک کت روی لایه قبلی بپوشید. علاوه بر بالا تنه می توانید برای پایین تنه نیز زیر شلوار یا شلوار لی زنانه خود یک ساق شلواری یا انواع زیر شلواری بپوشید. همچنین میتوانید از جوراب پشمی نیز برای پا استفاده کنید.

دست ها و پاهای خود را همیشه پوشیده نگه دارید. این به معنای پوشیدن بوت، نیم بوت یا چکمه های زمستانی یا پوشیدن چندین جفت جوراب است، دستکش را فراموش نکنید!

سراغ لوازم جانبی زمستانی بروید. روسری، کلاه، هدبند بافتنی، گوش بند و … هر چیزی که فکر میکنید به آن احتیاج دارید. هنگام خرید لباس های زمستانی، به دنبال پارچه های گرم تری مانند پشم، ترمه و کرک باشید. در نهایت، به یاد داشته باشید که ایمنی همیشه مهمتر از مد است. بنابراین بهتر است به طور موقت حس مد و شیک پوشی خود را قربانی کنید تا اینکه به بیمارستان سفر کنید.

استایل شیک مناسب برای روزهای سرد سال

استایل پیشنهادی شماره ۱

در نگاه اول برخی لوازم کلاسیک یک دختر دانشگاهی را در تصویر می‌بینیم. در اصل این استایل پیشنهاد ما برای یک دختر دانشجو است. یک ساپورت پشمی و یک بافت آستین بلند بپوشید (حتی می توانید یک تیشرت نیز زیر آن بپوشید)، سپس یک کت پشمی و نیم بوت زنانه بپوشید. می توانید از شالگردن، دستکش، روسری و هدبند بافتنی برای پوشانندگی بیشتر استفاده کنید.

استایل پیشنهادی شماره ۲

دومین استایل پیشنهادی غیر رسمی ما، یک یقه اسکی راه راه است این مدل یقه اسکی این روزها کاملا ترند است. در قسمت پایین تنه، یک جوراب شلواری گرم را زیر شلوار جین مام استایل کمر بلند بپوشید. کت لحافی انتخابی گرم و شیک است، مخصوصاً با چکمه آستر خز مصنوعی (فقط مطمئن شوید که اگر بیرون برفی یا یخبندان است، آج کمی داشته باشند!). جوراب‌، دستکش‌ بافتنی و یک کلاه استایل شمارا شیک نشان میدهد و شما را گرم تر نگه می‌دارد.

استایل پیشنهادی شماره ۳

اگر شما می خواهید پاهای خود را پوشیده نگه دارید، سعی کنید لگ زنانه یا جوراب شلواری را حتما زیر شلوار اصلی خود بپوشید. پوشیدن یک پلیور گرم را حتما برای روزهای سرد به شما پیشنهاد می دهیم. برای پاهایتان، چند جوراب پشمی و یک جفت چکمه چلسی شیک را انتخاب کنید. برای لایه بیرونی، یک کت نخودی پشمی بلند انتخابی شیک است. سپس با یک روسری زیبا، دستکش و کلاه، استایل خود را زیبا کنید.

استایل پیشنهادی شماره ۴

این کالکشن آخرین ایده ما برای روزهای سرد زمستانی است. درست مثل قبل، یک جوراب شلواری گرم را زیر شلوار جین بپوشید. برای بالاتنه، یک ژاکت مشکی کلفت را به شما پیشنهاد میکنیم. سپس چکمه های قهوه ای که در تضاد با ژاکت است را به استایل خود اضافه کنید و در آخر، به سراغ حال و هوای کاپشن زنانه پفی بروید و با یک روسری چهارخانه ست با پوتین یک استایل گرم و بی نظیر را تجربه کنید.

آیا در حال حاضر دمای هوای شهر شما نیز پایین است؟ کدام لباس مورد علاقه شماست؟ آیا توصیه ای برای گرم لباس پوشیدن دارید؟ در بخش نظرات با ما درمیان بگذارید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 231 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 26 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.