ایران مد کشف  کردن ۱۸۵۰۰ عدد انواع مواد محترقه، در آستانه چهارشنبه سوری درشهر کاشان - ایران مد

به گزارش خبرنگار اصفهان ۱۵، سرهنگ حسین بساطی بعدازظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت‌های پلیس در آستانه نوروز ۱۴۰۰ اظهار داشت: خوشبختانه با اقدام و فعالیت‌های انجام شده توسط همکاران ما در نیروی انتظامی کاشان شاهد ۲۳ درصدی وقوع جرایم طی ۶ ماهه دوم امسال نسبت به نیمه نخست سال بودیم.

وی با بیان اینکه باوجود کاهش جرم، امسال شاهد افزایش کشفیات و دستگیری‌ها بوده‌ایم، ابراز داشت: فقط در حوزه مبارزه با مواد مخدر شاهد افزایش ۱۶ درصدی کشفیات مواد مخدر در شهرستان کاشان بوده‌ایم.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان تصریح کرد: نیروی انتظامی اجازه جولان به کسانی که به بهانه چهارشنبه سوری قصد برهم زدن آسایش و امنیت مردم را دارند، نمی‌دهد که با توجه به این موضوع ۱۸ هزار و ۵۰۰ عدد انواع مواد محترقه در آستانه چهارشنبه سوری در شهرستان کاشان کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه همچنین ۱۴ کیلوگرم مواد اولیه برای ساخت مواد محترقه کشف شد، ادامه دارد: در این ارتباط ۱۳ نفر دستگیر شدند.

سرهنگ بساطی با اشاره به بیش از ۱۰۵ هزار تماس با پلیس در سال ۹۹ تاکید کرد: بیشترین تماس‌های گرفته شده که بالغ بر ۲۷ درصد تماس‌ها بود در ارتباط با راهنمایی و رانندگی، ۲۴ درصد مربوط به نزاع و درگیری، ۲۲ درصد مربوط به اختلافات ملکی و ۱۱.۵ درصد هم مربوط به خشونت‌های اخلاقی بوده است.

وی با بیان اینکه بیشترین میزان سرقت در کاشان را مربوط به اماکن خصوصی و دولتی بوده است، افزود: سرقت احشام، سرقت داخل خودرو و موتورسیکلت و سرقت از منزل در رتبه‌های بعدی هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با بیان اینکه میزان سرقت‌های انجام شده در کاشان یک کاهش ۲۳ درصدی را نشان می‌دهد، گفت: امسال نسبت به سال گذشته برخورد با اراذل و اوباش دارای رشدی ۱۷۵ درصدی بوده است که این نشان از برخورد جدی پلیس با کسانی است که قصد برهم زدن امنیت شهروندان را دارند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 210 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 7 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.