ایران مد راهنمای میکس آهنگ دلخواه برای کامپیوتر  - ایران مد

تاکنون شده است که بخواهید در کامپیوتر چند آهنگ را ریمیکس ? کنید، و از ذوق خود برای ساخت آهنگ های جدید استفاده کنید؟ امروز در رهنامه ما به معرفی چند برنامه کاربردی در زمینه میکس آهنگ خواهیم پرداخت، در این برنامه ها شما می توانید با استفاده از ذوق خود آهنگ های متنوعی را بسازید، پس با معرفی ۱۱ تا از بهترین برنامه میکس چند آهنگ دلخواه برای کامپیوتر همراه ما باشید.

دانلود بهترین نرم افزار میکس و دی جی آهنگ چند خواننده کامپیوتر

Create Your Own Music Remixes

پیش از این در رهنامه ما آموزش  تصویری کار با دستگاه دی جی میکسر و معرفی ۴ سایت برای برش ، ریمیکس و ویرایش آنلاین موزیک را برای شما قرار دادیم، در این پست ما به معرفی نرم افزار ریمیکس آهنگ و نرم افزار دی جی حرفه ای برای کامپیوتر خواهیم پرداخت پس در ادامه برای معرفی و دانلود برنامه میکس چند آهنگ برای کامپیوتر با ما همراه باشید.

توجه: نسخه کامل این برنامه ها را می توانید از سایت های ایرانی دانلود کنید.

برنامه میکس آهنگ حرفه ای Zulu DJ

برای دانلود برنامه dj برای کامپیوتر می توانید از برنامه  Dj Zulu استفاده کنید. DJ Zulu یک برنامه دیجیتال برای ریمیکس کردن آهنگ ها  در استپ های مختلف است. این نرم افزار DJ راه حل کامل میکسر DJ است و برخی از ویژگی های قانع کننده را که در بدون دردسر برای استفاده کننده از طریق یک رابط کاربری ساده فراهم می کند. با این برنامه قادر خواهید بود موسیقی خود را هنگام اجرای افکت ها ریمیکس کنید.

مجموعه ای از ویژگی های هیجان انگیز این برنامه عبارت اند از:

برای کار با این برنامه تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که یک آهنگ را بارگذاری کنید، و نرم افزار DJ Zulu به طور خودکار برای میکس آن را اسکن می کند. این نرم افزار می تواند کاملاً بین ترک ها ارتباط برقرار کرده و چند آهنگ را به هم متصل کند. همچنین یک حالت پخش خودکار برای میکس موسیقی بدون دست کاری و بصورت خودکار فراهم می کند از این رو برخی این برنامه را بهترین برنامه میکس آهنگ برای کامپیوتر می دانند.

نرم افزار DJ Zulu قابلیت پشتیبانبی از تمام قالب های صوتی محبوب  را دارد و به شما امکان می دهد افکت هایی را در زمان واقعی از جمله Reverb اعمال کنید. می توانید بخش ها را با یک آهنگ دیگر هماهنگ کرده و با BPM آن آهنگ همگام سازی کنید. این نرم افزار با پشتیبانی از افزونه VST برای جلوه های اضافی همراه است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 276 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 4 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.