ایران مد بهترین برندهای کفشهای مردانه دنیا+ تصاویر - ایران مد

بهترین برندهای کفش مردانه اسپرت و مجلسی

کفش همیشه از لحاظ سبکی و راحتی به عنوان مهمترین عنصر در پوشش ما تلقی می شود. همانطور که برای پاییز و زمستان خود به دنبال لباس های گرم هستید، باید به دنبال کفش های مناسب برای این فصول سرد سال نیز باشید. حال وقت آن است تا با صندل های خود خداحافظی و به بوت های چرمی تان سلام کنید.در این بخش بهترین برندهای کفش مردانه را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

این برند آمریکایی در طی سالها اعتبار خود را میان مردم به دست آورد. سربازان و خانواده های بسیاری در طول دو جنگ جهانی این کفش را به پا می کردند. امروزه نیز این کفش استحکام فوق العاده ای دارد و علاوه بر ظاهر زیبا از پاهای شما نیز به خوبی محافظت می کند.

 

مدل پیشنهادی:Red Wing 1907 Heritage Work 6 Moc Toe Boot

برندهای معروف کفش مردانه


قیمت:۲۶۹ یورو

برند استرالیایی آر.ام. ویلیامز در سال ۱۹۳۲ به بازار آمد. رویه جیر و بندینک مزین با نام برند به زیبایی آن افزوده است. این کفش های دست ساز امروزه می توانند ست های مناسبی برای لباس های شما باشند. بوت های چلسی ظاهری کلاسیک و در عین حال مدرن دارند بنابراین سلیقه شما هر چه باشد، آن را رد نخواهید کرد.

مدل پیشنهادی:R.M.Williams Gardener Whole Cut Leather Chelsea Boots

برندهای معروف کفش مردانه

قیمت:۲۹۵ یورو

اگر به دنبال کفشی با دوام و مقاوم هستید، کفش های انگلیسی تریکرز را به شما پیشنهاد می کنیم. این برند از سال ۱۸۲۹ فعالیت خود را آغاز و همچنان اصالت خود را حفظ کرده است و از همان تکنیک های سنتی ساخت کفش که به ۱۸۰ سال پیش باز می گردد استفاده می کند.

مدل پیشنهادی:Tricker’s Stow Brogue Derby Boot

برندهای معروف کفش مردانه

قیمت:۳۹۰ یورو

حتما اسم کفش های کلارکس را شنیده اید. این برند از سال ۱۸۵۲ تا به حال تولید خود را آغاز کرده است. برند کلارکس به خاطر زیبایی، کیفیت و تنوع خود در دنیای کفش جایگاه ویژه ای دارد.

مدل پیشنهادی: clarks desert boots beeswax leather

برندهای معروف کفش مردانه ب

قیمت:۹۹ یورو

این برند ایتالیایی قبل از تولید اولین کفش های خود برای نیروی دریایی و هوایی، آنها را برای کشاورزان در سال ۱۹۸۷ روانه بازار کرد. در سال ۲۰۰۱ این برند تغییر اساسی در تولیدات خود بوجود آورد و تمرکز خود را بیشتر بر مد خیابانی گذاشت و از این رو طرفداران بسیاری را جذب کرد. از میان آنها بوت های M120 محبوبیت خاصی میان مردم داشتند.

مدل پیشنهادی: M120 Cristy Vibram Sole Scarponcino

برندهای معروف کفش مردانه

قیمت : ۱۹۹ یورو

فهرست بوت ها بدون این برند کامل نمی شود. علارغم سابقه بیش از نیم قرن این برند، توانسته در طول تمام این سالها خودش را با سلیقه مردم وقف دهد. این کفش ها ضد آب هستند و دوام بالایی دارند. مطمئن باشید که پاهای شما در آنها همچنان گرم و خشک در تمام طول پاییز و زمستان خواهد بود.

مدل پیشنهادی: Dr Martens Original 8-Eye Boots

برندهای معروف کفش مردانه

قیمت : ۱۰۰ یورو

این کفش توسط قشرهای زیادی از نظامیان بریتانیایی گرفته تا کشاورزان مورد استفاده قرار گرفته است. در حال حاضر این برند سری جدیدی از کفش های خود را روانه بازار کرده، اگر چه سبکی مدرن دارد اما همچنان به سنت های خود وفادار مانده است.

مدل پیشنهادی: Hunter Original Shrot Boots

برندهای معروف کفش مردانه

قیمت :۷۰ یورو

برند انگلیسی گرنسون، از قرن ۱۹ در کار تولید کفش های مرغوب بوده است بنابراین شما می توانید بهترین ها را از آن بخواهید. این کفش با طراحی خاص خود اینطور به نظر می آید که از ۳ لایه چرم ساخته شده است و همین ویژگی طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

مدل پیشنهادی: Grenson Field Triple Welt Boot

برندهای معروف کفش مردانه

 

قیمت :۳۹۵ یورو

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 243 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 15 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.