ایران مد اجاره دستگاه زردی نوزاد و راهنمای انتخاب دستگاه فتوتراپی اصل - ایران مد

اگر فرزند تازه‌متولدشده شما دچار بیماری زردی شده و به دنبال اجاره دستگاه زردی نوزاد و موارد دیگری از قبیل انتخاب پرستار سالمند و برگزیدن پرستار سالمند در کرج هستید. در این مورد باید اطلاعات لازم را کسب کرده و دقت کافی را داشته باشید.

زردی می‌تواند یکی از خطرناک‌ترین بیماری‌ها برای کودک تازه‌متولدشده شما باشد. اما جای نگرانی نیست، امکان کنترل این بیماری در ۹۰ درصد مواقع (البته در کودکانی که به نوع حاد آن دچار نشده‌اند و آن هم توسط پزشک قابل تشخیص است) با استفاده از دستگاه فتوتراپی وجود دارد.

معمولاً وقتی کودک شما به دنیا می‌آید، به دلیل بالا بودن بیلی‌روبین موجود در خون، دچار علائم زردی خواهد شد. این مسئله با بررسی ظاهر کودک نیز تا حد زیادی قابل تشخیص است. اجاره دستگاه زردی نوزاد در این شرایط از سوی پزشک معالج و متخصص اطفال به شما پیشنهاد می‌گردد.

مؤسسه‌های زیادی هستند که در زمینه‌هایی چون استخدام پرستار سالمند در کرج، کرایه دستگاه فتوتراپی کودک و… خدمات ارائه می‌دهند.

راهکارهای تشخیص زردی نوزاد

شاید بخواهید خودتان هم نشانه‌های زردی را بررسی کنید تا از وجود آن در بدن فرزند خود مطلع و مطمئن شوید. زردی به‌طورکلی از بخش سروصورت شروع شده و پس از آن به دیگر بخش‌ها و اندام‌های نوزاد می‌رود.

در واقع زردی که ما با آن روبرو هستیم از نوع فیزیولوژیک می‌باشد که ۲۴ ساعت پس از تولد نوزاد پدیدآمده و به بالاترین میزان در خون می‌رسد. سپس اگر شما با اتکا به توصیه پزشک اقدام به کرایه دستگاه زردی نوزاد کنید و کودک در شرایطی که در ادامه توضیح می‌دهیم در دستگاه فتوتراپی روند درمان را طی کند. این اثر پس از ۱۰ تا ۱۵ روز از بین خواهد رفت و میزان بیلی‌روبین به حد نرمال و طبیعی خود بازمی‌گردد.

یکی دیگر از مسائلی که به کاهش این ماده در خون کمک می‌کند شیر مادر است که در سیکل زمانی درمان باید به طور مداوم به کودک خود شیر بدهید. زرد شدن سفیدی‌های چشم، تغییر رنگ پوست روی قفسه سینه، پیشانی و بینی نوزاد نیز از دیگر عوارض دچار شدن او به این بیماری خواهد بود.

اثرات منفی زردی نوزاد روی کودک

در شرایطی که زردی نوزاد در زمان مقرر کنترل نشود می‌تواند سبب بروز اختلالات و بیماری‌های بسیار جدی و ناگوار شود. از جمله مواردی چون: مشکلات و ناتوانی‌های حرکتی، پایین آمدن ضریب هوشی و تشنج نوزاد و…

به طور حتم اگر دستگاه زردی نوزاد از مرکزی مناسب و مؤسسه‌ای معتبر اجاره و انتخاب نشود، ممکن است عملکرد درستی نداشته و هیچ تأثیری روی بیماری فرزند شما نداشته باشد. به‌هرحال به این مسائل کرایه دستگاه زردی توجه کنید.

مزایای اجاره دستگاه فتوتراپی در منزل

به طور حتم اجاره دستگاه فتوتراپی نوزاد و استفاده از آن در منزل و تحت مراقبت پدر و مادر کودک می‌تواند عاقلانه‌ترین کار در این وضعیت باشد.

بستری شدن نوزاد شما در بیمارستان و کلینیک، جز صرف هزینه‌های گزاف و همین‌طور درگیرشدن با مسائلی چون: نیاز مداوم به حضور شما در بیمارستان و در کنار کودک نیز دیگر مشکلاتی است که احتمالاً خودتان هم آن ها را تصور کرده‌اید.

این موضوع علاوه بر توضیحی که در بالا خواندید مزایای دیگری نیز برایتان خواهد داشت.

مثلاً همه ما می‌دانیم که حضور کودک شما در بیمارستان و آن هم در دوران اوج بیماری کووید ۱۹ (کرونا) یک ریسک بزرگ است و می‌تواند فرزندتان را با انواع امراض و انتقال بیماری‌های عفونی درگیر کند. ضمن این که خودتان هم ناگزیر به حضور و سرکشی مداوم در بیمارستان هستید. چه فضایی در این روزها از بیمارستان‌ها آلوده‌تر؟

راهنمای کرایه دستگاه فتوتراپی در استان تهران

موضوع بعدی گستردگی حوزه ارائه خدمات یک مؤسسه در زمینه اجاره دستگاه فتوتراپی خواهد بود. به‌هرحال اگر ساکن استان تهران و مناطق مختلف آن هستید قطعاً برایتان موضوع سرعت عمل در ارائه خدمات و پاسخگویی بموقع بسیار حائز اهمیت است. در این شرایط بهتر است شرکتی را انتخاب کنید که تیم مشاوره آن هم بهترین دستگاه از نظر عملکرد و صحت کارکرد را در اختیارتان قرار دهد و هم سرعت عمل ارسال دستگاه و تحویل آن نیز بالا باشد.

پس متوجه این مسئله شدیم که درمان زردی نوزاد شما بلافاصله پس از تشخیص آن باید شروع شود. پس به یک دستگاه فتوتراپی نیاز دارید.

قیمت اجاره دستگاه زردی

مسئله بعدی که احتمالاً برای شما هم دغدغه است. قیمت و شرایط دریافت دستگاه و موضوعات این‌چنینی است. در این مورد بدون شک مؤسسه موردنظر باید شفاف‌سازی‌های لازم را انجام داده و به شما محصولی با گارانتی اطمینان کیفیت و صحت عملکرد ارائه تحویل دهد.

با یک جستجوی ساده در فضای اینترنت با شرکت‌های گوناگون اجاره دستگاه فتوتراپی روبرو می‌شوید. فراموش نکنید، شما مسئول هستید که با تحقیق بهترین خدمات‌دهنده در این زمینه را انتخاب کنید. این روزها بازار دستگاه‌های غیراصلی و تقلبی زردی نوزاد و مدل‌های قدیمی که دیگر ازکارافتاده‌اند گرم است.

بهتر است در این مورد نیز با دقت کافی تصمیم‌گیری کنید که درگیر سوءاستفاده افرادی که صرفاً به دنبال سود خود هستند نشوید.

راهنمای استخدام پرستار سالمند کاربلد

به‌هرحال همه ما ممکن است در طول روز و در محیط کار و فعالیت‌های خود با مشکلاتی مواجه شویم که امکان نگه‌داری از پدر و مادر مسن خود را نداشته باشیم. در این وضعیت اولین ایده‌ای که به ذهنمان می‌رسد استخدام پرستار سالمند خواهد بود. این راهکار از چند نظر می‌تواند به نفع شما و والدین مسنتان باشد.

موضوع اول مربوط به حضور آن ها در خانه و همین‌طور ایجاد بستری برای حفظ روحیه و شرایط روانی شخص سالمند خواهد بود. به‌هرحال اگر به دنبال پرستار سالمند در سعادت‌آباد، بخش‌های مختلف استان تهران و حتی پرستار سالمند در کرج و به‌طورکلی استان البرز هستید.

زردی کلینیک به‌عنوان یک مؤسسه معتبر سال‌هاست که در این زمینه فعالیت می‌کند و تمامی مجوزها و تأییدیه‌ها را از سوی سازمان‌ها و ارگان‌های مربوطه داراست.

جهت اطلاع از قیمت پرستار سالمند در کرج نیز می‌توانید به صفحه مربوط به آن مراجعه و دانسته‌های خود در این باره را تکمیل کنید.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 276 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 9 سپتامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.